yine ve hiç...

5 Mart 2010 Cuma


Bugün de yağmur yağdı ve ben bugün de bekledim pencere kenarında. Yağmur vurdukça pencereye, acım da kalbimden boşalıyordu vücuduma badaktan boşalırcasına... Yine gelmicektin biliyordum ama yine de bekledim. Her yer ıslanmıştı her yer acıdan ağlıyordu adeta. Ya da ben öyle görmek istiyorum. Ya da sen acı verdiğin için her yer acı versin istedim bütün suçu sana yüklemek istemedim. Her zamanki gibi... Gözlerim yine çökmüştü yine rengi kalbim gibi kararmıştı ve sen yine yoktun. Yine nedeni sendin. Yağmur hala yağıyor ve ben hala pencere kenarındayım. Hayatımın ne kadar boş geçtiğinin farkındayım ama benim hayatım sen değil miydin? Yoksan yanımda nasıl dolu geçebilir ki zaten... Yarın yine bekleyecem her seferinde dua ediyorum "bu kez gelsin" diye... Ve ben yine dua ediyorum : Ne olur bu kez gelsin... Gelmeyeceksin biliyorum. Son nefesimde bile gelmeni dileyecem sevgilim... Ama ne olur bu kez gel..!

0 yorum:

Yorum Gönder