Ölüm

7 Mart 2010 Pazar


Bahar gelmişti artık. Odamın perdesini bile açamadım. Evin içinde dolaşmaya başladım.Kimse günaydın demedi. Kimse görmüyor mu beni? Neden herkes üzgün, neden ağlıyorsunuz? Beni farkedin artık! Neyse... Üstümü değiştiremedim neden dokunamıyorum? Dışarı çıksam iyi olacak sanki... Evet onun yanına gitmeliyim o beni farkeder... 

-Seni çok özledim. Neden hiç arayıp sormuyorsun? Sana diyorum bana cevap ver, yüzün neden bembeyaz? Herkese ne oldu? Neden ağlıyorsun? Beni özlemedin mi? Tamam peki cevap verme, sen de farketme beni gidiyorum ben de...

Tekrar eve gitsem iyi olacak. Kimsenin yüzüne bakmicam beni farketmediler bile... Odama gidim bari. Yatağımdaki de kim? Neden herkes yatağımın başında? Size diyorum neden ağlıyorsunuz hepiniz? Kim öldü kime ne oldu söyleyin, biri benimle konuşsun artık! Olamaz, hayır. Bu imkansız... Yataktaki benim. Ama ben burdayım orda değilim. Burası neresi? Neden görmüyorlar beni? Yoksa ben mi öldüm nolur bırakmayın beni... Ne olur sen de bırakma! Elimi bırakma... Gidiyorum istemiyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder